Saturday 20 May 2023

Pengalaman Mobile Spa dengan Youth Skincare


Breakout, jerawat bernanah  hilang dengan magic Mobile Spa menggunakan Youth Skincare Shaklee 

Hai uolls, welcome back! 
Pada posting Kalini nad nak cerita pengalaman nad facial spa menggunakan produk Youth Skincare. Kecantikan wajah seakan mahkota seorang wanita yang tak dapat dipisahkan. 
Ia bagai sinonim dengan wanita. 

Wanita tanpa wajah yang cantik seakan low class.. 

Okey dokey, pertama sekali nad nak cerita, pengalaman nad sendiri mempunyai masalah kulit yang agak serius tau dulu-dulu. 

Ia bermula pada tahun 2018, dengan tiba-tiba nad terkena "wabak" masalah kulit, waktu tiba-tiba sahaja tau kulit mukaa nad naik jerawat sampai bernanah penuh satu muka. Muka jadi merah-merah, pegang sikit je ayooo sakitnya Allah je tau. Of course lahh waktu tu level confident nad sendiri agak down. 

Nak keluar rumah jauh sekali lah. Orang pandang serong je kat kita seolah kita takpandai jaga muka, asyik tanya je, "kenapa muka awak teruk sangatt lah"  ehh " awak pakai skincare apa" dan berbagai lagi soalan yang sememangnya menyakitkan hati. Oh yeahh! Pada tahun 2018 nad belom lagi kenal dengan produk Youth Skincare Shaklee ni. Jadi memang habis duit sampai beribu jugak laaa untuk rawat kulit muka ni. 

Guna jenama A takdek perubahan, tukar pada jenama B, takdek perubahan juga tukar lagi ke jenama C. Memang waktu ni sampai beribu ringgit habis, nad pernah pergi ke spa kecantikan tau, bayar beratus ringgit untuk satu treatment tapi tiada hasil. Sedih sangat-sangat waktu, macam segala usaha yang kita buat takdek hasil langsung stress sangat-sangat! 
Yelaa stress dengan kulit muka sendiri, stress dengan cacian, perlian, orang dok mengata bila tengok muka kita. Sampaikan ada yang kesian tau tengok muka nad. 

Sedih sangat waktu ni.. 
Dah macam jalan tar yang berlubang takberturap dah😭setiap kali pandang cermin, nangis sorang diri, takpercaya kulit muka yang suatu masa dahulu, cantik bersih, kini berjerawat sampai bernanah busuk merah-merah yang terok sangat. 

Di bawah ni nad share pengalaman mobile spa menggunakan Youth Skincare, gambar kulit wajah nad yang sememangnya bermasalah, penuh jerawat! Bernanah.

Sampailah pada satu hari tu, nad taktahan dah dengan kulit muka sendiri. Nad decide "terpaksa" pergi ke klinik pakar kulit muka untuk selesaikan masalah kulit muka nad. 

Doktor "scan" kulit muka nad, cari punca pada masalah, kenapa boleh jadi terok macam ni! Finally doktor find out yang waktu ni nad ada elergik yang agak teruk, disamping masalah hormon.
Doktor cuma bagi ubat telan elergik sahaja, untuk "bunuh kuman" . 

Doktor hanya nasihat supaya jaga life style pemakanan seharian kita, ada certain makanan yang elergik takboleh makan dan rutin penjagaan wajah seharian

Diantaraya,
- takboleh makan seafood, fast food, makanan bergoreng, air-manis, makanan pedas, serius talk, nad waktu ni dah macam ibu-ibu pantang bersalin ja tau. Cut semua jenis makanan yang selalu kita makan, hanya makan makanan yang dibakar sahaja. Disamping jaga rutin kebersihan muka setiap hari. Tangan yang kotor jangan suka suka hati sesedap ABC ja nak sentuh main kat kulit muka! Bahaya. Tangan yang kita pegang sentuh merata- rata tiba- tiba p sentuh muka. Memang dia bermasalah lah! Sungguh! Takbest taktahan. Nad tukar semua rutin pemakanan, penjagaan luaran muka ni selama setahun tau. Lama gilerr. Stress pun ya, sebab takboleh makan sesuka hati lagi daa. Hahaa
Yelaa kita nak juga pergi Starbucks, mc donald, family mart makan makanan yang best-best macam orang lain sehingga lah mad berjaya jumpa shaklee, diperkenalkan oleh kawan satu kelas nad waktu di kolej dahulu dengan produk Shaklee pada julai 2019. Waktu tu nad hanya start consume vitamin C dan Esp sahaja untuk "merawat" kulit wajah nad, sehingga pada Januari 2020 nad dah slowly mula try produk Youth Skincare! 

Amazingly! Sungguh takpercaya. Nad try one set basic youth skincare
(Cleanser, toner, moisturizer spf dan night cream) nad hanya consume selama 4 bulan sahaja, consume betul-betul pagi siang malam dengan produk Youth Skincare Shaklee ni, Result dia gempak sangat! Sampai menitik ayaq mata tau, syukur sangat-sangat diperkenalkan dengan youth skincare ni. 

Memang taksalah alamat betul! Asbab dipertemukan dengan youth skincare, Alhamdulillah kulit wajah nad kembali seperti dulu. Malah makin berseri-seri, bebas jerawat. kulit muka jadi lembut je haa. Sampai kan orang di sekeliling nad yang pernah kutuk, yang pernah mengata nad pun tak percaya dengan perubahan kulit muka nad hanya dengan menggunakan Youth Skincare Shaklee sahaja! 

Taraaa inilaa kulit muka yang sekarang, Mei 2023 nad magic teruk! yang telah di "transformasi" kan oleh youth skincare dimana ia bantu nad untuk mengatasi masalah kulit muka nad.

Haa nak tau rahsia disebalik magic yang dapat dengan consume Youth Skincare, nanti kan entry nad di posting yang akan datang tau berkaitan dengan "magic" Mobile Spa Youth Skincare.

Haa disini nad sertakan testimoni  nad sendiri dan kawan-kawan kita yang turut mempunyai masalah kulit muka macam nad juga. 
customer nad yg breakout. Merah-merah muka dia. Alhamdulillah kembali pulih dgn set Youth Skincare




Alhamdulillah diperkenalkan dengan youth ni, hidup dah jadi happy, tenang relax jaa. 


Nad faham okeyy perasaan mereka yang ada masalah kulit muka ni🥲 dah ada pengalaman sendiri kan. Jadi fahammm sangat-sangat! Jadi sesiapa yang ada masalah kulit muka yang sama macam nad alami dulu. Jomm tackle nombor wasap nad, kita borak-borak kasi ngamm.. nad consult anda dengan bantuan dari pakar nutrisi Shaklee tau untuk penjagaan kulit muka. 

Berminat dengan Mobile Spa BOTG Youth Skincare Shaklee, mehh lekaih wasap nad tau😁😘😘

Tekan link di bawah ya

https://bit.ly/3JCSF42
https://bit.ly/3JCSF42
https://bit.ly/3JCSF42


📌 masukkan # berikut dalam enrty anda: 
#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline

Berminat nak join Kursus bisnes Facial Spa BOTG?

Boleh je hubungi nad ditalian 011- 3913 8210

Pengedar dan pengamal dan pengedar produk shaklee sejak 2019

No comments:

Post a Comment