Sunday 18 June 2023

Vivix dan ResV Pilihan Saya


Bila kita bercakap tentang Resv atau Vivix Shaklee pasti kita terfikir tentang live healthy longer. Kita semua nak kulit cantik dan badan kuat hidup yang lebih lama dah lebih bagus kan. Tetapi umur yang berpanjangan tidak bererti hidup yang berkualiti.



 Some people ada yang hidup sampai 80 tahun tetapi tidak boleh menikmati hidup disebabkan badan yang lemah, takcukup tenaga, kesihatan yang semakin merosot. 
Jadi tanpa kesihatan yang baik, nak buat apa-apa pun takboleh inikan lagi nak capai impian pun lagi lah susah. Dan banyak faktor yang menentukan kesihatan keseluruh kita. Antaranya termasuk diet, senaman, pengurusan berat badan, rehat,  stress, pendedahan kepada toksin dan lain-lain. 



Di Shaklee melalui pakar nutrisi, ada penyelesaian nya iaitu ResVivix Shaklee dimana ianya lengkap dengan khasiat polifenol yang menawarkan spektrum polifenol yang amat luas. 
Jadi bila waktu sesuai kita nak ambil resv? Bila pulak nak ambil vivix ?

Okey anda hanya perlu ingat, vivix Shaklee untuk protection, dan resv untuk repair atau pemulihan. 

Jadi vivix best untuk diminum pada sebelah pagi, sebab pada waktu pagi, badan kita belum masuk makanan lagi, dan polifenol mudah diserap masuk ke dalam badan. 

Bila malam pulak,  balik rumah setelah penat bekerja, badan anda dah penat jadi sudah tentulah kena repair kan. Betul tak? 

Ini sebabkan badan anda telah terdedah dengan toksin, stress makanan yang taksihat makanan diproses. Jadi anda memerlukan formula yang lebih kuat, dan waktu tidur adalah waktu yang terbaik untuk badan anda berehat dan dipulihkan. Ini yang telah disarankan oleh pakar nutrisi bertauliah Shaklee tau. 

Anda juga boleh terbalikkan waktu makan juga, jika anda rasa terlampau penat seharian bekerja, boleh tambahkan kapsul resv untuk pemulihan badan. 

2 produk ini iaitu ResVivix Shaklee membekalkan anda dengan pelbagai polifenol yang terdapat dari bahan-bahan tumbuhan semulajadi.

Vivix Shaklee yang terdiri dari empat bahan utama iaitu anggur muscadine, japanese knotweed, lobak ungu dan elderberry eropah. 


Dan ini adalah resv yang mengandungi lima makanan tambahan botani yang lebih hebat berbanding vivix. Bahan-bahan yang ditambah adalah chebulik myrobalan atau buah kaduka yang merupakan raja segala ubat atau ibu segala herba. Bahan kedua yang ditambah dalam resv adalah buah delima yang penuh dengan nutrien dari kulit sehingga ke bijinya.
Bahan ketiga adalah anggur hitam yang sangat tinggi dengan polifenol dan vitamin c. Dan buah yang terakhir ditambah dalam ResV ialah anggur merah dan hampas anggur yang kaya dengan antioksidan. Semua bahan-bahan disini memang carefully selected supaya dapat memberikan anda kombinasi polifenol yang sangat aktif dan hebat. 


ResV yang berbentuk Kapsul. Senang untuk dibawa kemana-mana

Vivix yang berbentuk cecair👆


Yang paling best, vivix takmembeku geng letak dalam freezer!😎 Gempak gengg👏


Mungkin ada yang tertanya apa lagi yang membezakan antara ResV dan Vivix selain ingredients. Sebenarnyaa dari segi formula dan nutrisinyaa dan sebenarnyaa bagi yang vegetarian takdigalakkan ambil resv sebabkan kapsul nya diperbuat daripada booneville dan boleh digantikan dengan Vivix kerana ia adalah bersumberkan tumbuhan tanpa campuran bahan haiwan.


Apa yang uniknya resv, hanya di Malaysia ada produk yang bernama resv dan US mereka menamakan sebagai liquid gel dan sebenarnyaa bila terhasilnya produk resv ni, Shaklee memang mementingkan kemajuan saintifik dan sentiasa bekerjasama dengan saintis untuk membuat kajian bertujuan untuk meningkatkan formula vivix dan keberkesanannya yang lagi efektif supaya dapat memenuhi keperluan kesihatan badan kini. 

Resv juga disokong oleh 6 paten, ada yang berkaitan dengan proses pengekstratan polifenol, dan penghasilan soft gel kapsul dan lain-lain. Jadi resv sangat unik dan exclusive untuk Shaklee. Maknanya produk lain takboleh tiru produk Shaklee ini. Hebat kan??



Selain itu, produk resv adalah produk convenient yang mudah dibawa ke mana-mana contoh pergi travel takperlu check in kerana takperlu nak disimpan dalam peti sejuk. Jadi boleh disimpan di tempat yang bersuhu rendah dan kering seperti omega guard dan elakkan daripada terdedah kepada cahaya matahari untuk mengelakkan daripada berlakunyaa kekurangan nutrisi. 

Untuk dos pemakanan, disarankan untuk diambilnya 2 biji setiap hari selepas waktu makan. Resv adalah produk semulajadi tanpa pewarna tiruan dan tanpa gluten tambahan pemanis tiruan, bahan pengawet jadi ianya betul-betul bahan botanical yang menawarkan spektrum polifenol yang meluas yang hanya ada di Shaklee sahaja

Manfaat yang anda akan dapat, selepas makan resv setiap hari adalah rasa lebih sihat lebih bertenaga dan cergas. Ini adalah antara 8 kebaikan polifenol secara umumnya. Yang Paling penting ResVivix mempunyai logo halal.


Disini nad sertakan link yang lebih lanjut tentang produk ResVivix

Klik link sini tau👇
Why ResVivix? Apa istimewa nya ResVivix?

Nad amalkan ResVivix setiap hari untuk masalah kulit muka nad

Pada sebelah malamnya pula, nak akan ambil 2 biji Resv untuk bagi tenaga nad nak stay up siapkan assignment. Seriuss terus cerah biji mata. No more mengatuk. Boleh  siapkan assignment dengan jayanya💪

Perbezaan Vivix dan ResV👆


Jangan tunggu lagi, bertindak PANTAS!

Tinggalkan no telefon anda untuk memudahkan nad menghubungi anda.

Atau tekan link di bawah ini untuk pertanyaan lanjut. TQ🥰



Anda nak tingkatkan kualiti kesihatan anda? Jomm nad bantu? Try ResVivix pasti takmenyesal punyalah🤓


Haaa yang paling Syoknyaaa bulan ini Jun 2023 ResVivix ada promo tau geng

Awak..

ResV Vivix tengah onzz promo sekarang.

Nak bayar ansuran pun boleh.

ResV dan Vivix ni hanya ada di shaklee tauuu!

Kandungan Polifenol dalam resVivix ni bagus sangat untuk membaiki sel-sel rosak abnormal yang ada dalam badan kita.

Jom ResVivix♥️

#promoResvivix

Dapat exclusive Box ResVivix tau geng! 



#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline



Berminat nak join agent Pengedar Shaklee atau Kursus bisnes Facial Spa BOTG?

Boleh je hubungi nad ditalian 011- 3913 8210

Pengedar dan pengamal dan pengedar produk shaklee sejak 2019


No comments:

Post a Comment